Jobb

Trodde jag hittat ett bra jobb,blev så glad!!
Men att Stefan jobbar skift å inte kan lämna varannan vecka å inte hämta den andra veckan sätter ju lite käppar i hjulet då jobbet är 2tim bort enkel resa! Men skulle va så kul så jag vill verkligen satsa!!
Dom skulle ringa mig på mån å prata mer vad de är å innebär.Va utb i sthlm iaf osv.

MEN nu när jag läser å kollar runt lite så verkar de som om man måste öppna eget å sälja deras produkt!!
Jag trodde dom stog flr allt å jag bara skulle va "anställd"
Tror inte jag vill starta eget på en annan ort!! hade de varit i hudik så kanske!

Men nu..åå skit oxå, jag får prata å hlra vad dom säger på mån.

Kommentarer
Postat av: Emma - Mamma till Viggo & Melker.

OJ, vad kan det vara för jobb :) Jobbigt när det kommer saker i vägen :/ Tänk om allt bara skulle klinga!

Sv: Men då tycker jag ni borde få ha pojkarna utan blöja på dagis, funkar säkert kanon, en olycka händer ju även den som varit utan blöja länge liksom :) Minns att Viggo inte var det minsta torr på morgonen, men han ville sova utan blöja, så vi testade och ingen olycka!! :)

Hoppas ni haft en härlig helg :)

2013-02-17 @ 19:10:06
URL: http://emmashjartan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0