Jobbet

Ja dom ringde i måndags om jobbet å de var juh så att man skulle starta eget och sälja deras produkt å va rådgivare.
Så tyvärr måsta jag tacka nej :(
Känns inte rätt å starta eget på en ort 2tim enkel resa lixsom.
Dom vart juh såklart besvikna eftersom dom gärna ville ha mig å tyckte jag vore perfekt för jobbet:))
Så ändrade jag mig så fick jag höra av mig:)

Känns ju extra kul när dom säger så,man får bra respons lixsom;)

Men nu prata jag med en tjej som ville ha en assisten på jobbet,dock bara vid behov å nån tim då och då..hmmm men de verkar kul så de kanske jag ska göra?! Måsta gå en online kurs först bara hmm ja vi får se går ju att prova iaf:)!


Kul att ni kikar in å extra roligt när ni lämnar ett litet avtryck:))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0