kaos!

Idag efter jobbet hämtade jag barnen som vanligt,surrade snabbt m syrran i mob och väl hemma utbröt kaoset!!!

Har väl ALDRIG varit med om liknande alla barnen grät,bråkade ,gnällde ,knuffades mm total kaos!!

De var bara å gilla läget å göra de bästa av situationen¡!

Jag hämtade ved,vispa grädde,gjorde pannkaksmet,hjälpte Per med läxan (berömde honom för att han var så duktig å kunde räkna å tänka mitt i allt kaos!! min stor kille)
dukade gjorde Max å Emil.

Max tog en matkniv å högg i sidan på Emil så de var bara å ta bort bestiken igen (inte hårt,men de är ändå inte ok så gör man inte)
Jag stekte pannkakor Max slänger en tallrik i golv för han är arg!
Ångrar sig snabbt å säger att han vill oxå ha mat! (maten var inte klar än)

Efter att alla äntligen fått mat i magarna läxan gjord så sörvade jag Stefan som ligger i magsjuka å 39,3 i feber .med cocacola å isglass.

Måste ringa å ändra klipptid till kidzen å ber Per å Pontus passa dom små..de ville dom inte å när jag kommer in i köket så sitter hulliganerna på bordet å äter grödde OCH smörjer in sig med den!!

Haha bara å sätta dom i badet å sannera;) Pontus hjälpte till å torkade bordet i köket.

Gick upp å lekte m barnen,ner å fika kvällsfika å skrik å bråk bröt ut igen..hmm kl 19låg alla barnen i sina sängar för dom orkade ju inte ens med sig själva...mina älskade barn <3

Hoppas eran måndagskväll va bra;)

Kommentarer
Postat av: mikaela

men shit, vilken kaotisk dag!
men rolig läsning för mig ;)
Hälsa Stefan kryapåsig!

kram

2013-02-05 @ 10:51:30
URL: http://truedifference.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0