Lördag

Dagen började med simskola för dom stora grabbarna,sen gick vi på kaffebaren å fika:))

Hem å började röja ur Pers rum(inte klar)

Tacomys med la familja.
Sen svull å melodifestival!!

Dom två som gick vidare David Lindgren och Yoiho(stavning?) Var bra!.

Grabbarna vill klä sig som Yoiho.
Så de är väl bara å börja klippa klistra å sy då;)

När jag hörde Paris så sa jag att vinner den då springer jag naken runt lon....så ni kan ju förstå att jag är extra glad att den inte vann;)

Gosa?? va va de för låt?! jag gjorde om den till kossa å sjöng å de gillades av grabbarna som vek sig av skratt av mitt uppträdande;)

Gjorde flera tolkningar under kvällen å de var uppskattat här hemma;)

hmm kanske gick fel linje i skolan?? skulle kanske gått estetiskt!;p




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0