Onsdag

Då hämtade jag Carro och vi åkte å solade för första gången på typ 50år...haha inte riktigt va?!;)

De va såå skönt hade gärnat kunnat lega längre!

Sen gick vi på kaffebaren och åt,även madde kom då.

Vi gick på stan en sväng å jag köpte ett par leggins,provade även nå tröjor men jag va förr snål då de ör så mycket annat just nu och så ska jag ju spara pengar till Pontus och min resa i höst!

Hittade även ett par snygga skor,som både madde å jag gillade,fanns ju inte i min stl såklart men de va väl lika bra!! Annars hade jag nog köpt dom;)

Efter de va jag på en jobbintervju,fick med mig en hel pärm som ja ska läsa å plugga in sen blir de ett prov som ja ska göra,även en kurs i sthlm ska jag göra men de blir till hösten!

Men de är bara ett extra jobb!
Har jag tur så blir de mer än de så småningom ....men svårt att tro att man kan vara två på de här jobbet!

De roliga är att de va jobbet/hon som ringde mig å frågade?!?
Å igår så sa hon när hon hade träffat mig tidigare att "de är ju hon,de är henne jag ska ha"
hur kul är inte de å höra?!:))

Men de ska bli jättekul å intressant,men även tufft å plugga in allt osv.

Vilken utmaning,plugga å fixa de sammtidigt som ja ska jobba,fixa hem å barn osv!! wiie tycker de dka bli kul!

Annars var de som vanligt ni vet hämta barn laga mat osv.
Just Carro gjorde vårat badrum vårfint oxå,med mattor å handdular som vi hade köpt:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0