Sova

Igår (tis) var jag hemma å VABBA med tvillingarna,dom hade inte så mycket feber på dagen men va trötta så jag bestämde att dom skulle få sova en stund förre lunch.
Eftersom dom inte sover annars på dagen å då dom gör de så blir de såå svårt å lägga dom.Men när man är sjuk så gäller inte de utan såklart så måste man få sova..
Dom ville att jag skulle ligga med dom,så vi la oss i min säng å tittade på tv..de slutade med att vi sov i 3tim!!! gaa tror de var nån mer än tvillingarna som va trött;)

Skönt å mysigt var de iaf..men jag tyckte att 3tim räckte (då30min är för länge när dom är friska:) ;)
Senare på kvällen fick Emil tillbax febern 38,4..men dom är mycket piggare å full i bus..men ändå inte helt 100för att gå på dagis.

När Stefan kom hem från jobbet(igår tis) då frös han å mådde inte så bra! På kvällen vid 22så hade febern stigt till 39,1..Men han jobbar idag ändå,knaprar alvedon;)

Grabbarna har ingen feber nu på morgon iaf..så får se om de fortsätter så:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0