Torsdag

Ja vad hände då?! Jag jobbade å dom stora barnen va i skolan,Stefan va hemma å började på sin antibiotikakur som han fick kvällen innan på akuten,tvillingarna fick va hemma med honom.
Efter jobbet skyndade jag mig på stan å köpte en present till en tjej på 7år,Pontus ska på kalasdisco ikväll nämligen:)
Sen åkte jag hem en snabbis innan jag åkte å klippte håret:)

När jag var fixad i håret så åkte jag hem å hämtade storgrabbarna och vi åkte in till maxi och handlade lite:)
När vi kom hem sov tvillingarna.
Så vi plockade in varorna och fikade lite innan de var dags för dom stora å gå i säng.

Jag var sjukt trött på kvällen...Blir inte mycket sömn när man varit hemma med sjuka barn å när dom är friska så är de bara å jobba igen....men de går:)

Nu är de fredag! Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0