Fredag

Efter jobbet så kom jag hem till en febrig Emil och så klagade han lite på örat. Farmor å farfar var barnvakt då Max fick pencillin i onsdags för öroninflamation och så ringde dom från dagis å sa att de gick magsjuka där. Så jag valde å ha tvillingarna hemma tor fre.

Eftersom jag fick så mycket pencillin utskrivet till Max så räckte de till Emil oxå!

Innan ni skriker så har jag pratat med läkare på tel.

Ikväll så trängde vi ihop oss alla i våran säng och hyrde film "monster vs aliens" och en massa godisskålar. De va mysigt men tvillingarna hade fullt upp med att busa ist;)

I morrn börjar simskolan för dom stora igen, och efter de så skulle dom sova hos farmor å farfar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0