Magsjuka!

Max var hemma från dagis i ons då vi fick åka till doktorn å få pencillin då han hade lroninflamation.

På ons em ringer dagiset å säger att de går vinterkräksjuka där.
Jag säger att tvillingarna får va hemma resten av veckan,i hopp om att dom kanske ska klara sig från magsjuka. Vi skippar även buspalatset då de är mycket bakterier där å även att Emil började få feber å klaga på örat!

Idag söndag när jag jobbar så får jag ett sms av Stefan där de står att Pontus har spytt :( Stakars älskling , han klagade på magen på morgonen oxå men mådde ok efter frukosten så tänkte att han bara varit hungrig :/.

Kunde jag ta magsjukan ist för mina barn så hade jag gjort de direkt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0