Sommar

I år kommer de bli en toppen sommar med sol lr utan ;)

De blir mest jobb men även en del resor¡! wiie längtar såå mycket.
Men vet oxå att vips så är de roliga över!! Men då får man leva på minnena och boka/planera nya äventyr att se fram emot;)

Vid nyår så gav jag löfte att JAG skulle se till att de blev ett bra år fyllt med roliga saker!! Och som de ser ut nu så har jag uppfyllt de :)

För de är ju faktiskt bara DU som kan se till att de händer roliga saker,man kan lixsom inte sitta å vänta på att dom hoppar på dig;)

Vad är de roligaste du ser fram emot att göra de här året¿?

Kanske en resa? ett evenemang? födelse? flytt? nytt jobb? ja vad som helst?:)

Nu ska jag gå in å bli snygg i håret! Höres!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0