Fredag

Idag är de fredag och för många innebär de en sista jobbar dag innan 2lediga dagar.
Så inte för mig då jag jobbar även lördag.

Idag efter jobbet blev de till stt hämta barnen å hem och elda.
Dock var de ingen panik med eldningen då Stefan eldade innan han åkte på jobbet.
Då jag kunde fixa mat i godan ro ;)

Efter maten blev de efterrätt till barnens glädje ;) fick med mig olika sorters muffins med hem från jobbet idag

Barnens kusin och bästa barnvskten kom med bussen ikväll och vi å Per åkte in på maxi å handlade lite.

När vi skulle åka hem så parkerade två yngre killar bredvid oss å direkt efter kom polisen å stanna bakom oss så vi kunde inte backa.
Dom sa till grabbarna att byta parkering eftersom dom inte hade nå barn.
dom gjorde som dom blev tillsagda och sen fick dom blåsa.

Gissar på att polisen följt efter dom ;)
bra gjort hejja polisen!!

Jag köpte ett ljus som ändrar färg och doftar JUL ,äpple och kanel.
Luktar precis som ljusen från partylight.

När vi kom hem så hade dom andra 3 barnen lagt sig och nu ligger även vi andra,jag med huvudvärk å en irriterande hals.

ha en fin fredag.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0