Idag

opps har inte bloggat idag,men vi har inte gjort så mycket idag.
Stefan drog till sundsvall och handlade bilgrejer till pappas bil innan han drogctill jobbet.,medans jag var hemma med grabbarna som har piggat på sig!

Emils öga är ju bra å vi hoppas att de är de i morgon oxå för då blir de jobb för mig och förskola för dom :)

Eldat å eldat har vi gjort..fy vilken bitande kyla de var ute idag usch.
Tvillingarna var ute en stund idag.me brr
Tänk att mina minisar är så stora att dom kan vara ute själva:))) fast jag sitter typ vid fönstret å kollar nästan hela tiden ;) å så går jag ut ibland och kollar läget.
Men dom är såå duktiga♡
Per hade med sig en kompis hem från skolan idag.

Alla kidz är duschade och ligger i sina sängar.

just vi mumsade även på d
e här idag;)



Kommentarer
Postat av: Mikaela

Skönt att Emil är bättre!
Vi har också bakat negerbollar, himla enkelt och gott :)

2013-11-22 @ 10:39:00
URL: http://truedifference.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0