Måndag

Idag var jag å tvillingarna lediga. Eftrrsom Stefan jobbar eftermiddag,så åkte jag och hanlade och skickade tillbax en matta som jag inte riktigt hade beställt.

Jag hade beställt en mindre modell ala 200kr.
Men jag fick en 236cm å 800kr..nja inte riktigt som planerat;)

Sen har vi myst ätit lekt.
Per och Pontus hade kompisar här efter skolan så de va 6 barn som hade kul å skulle utfodras å läxor men de gick bra:)

Jag har även städat ,tvättat,diskat mm
Max och Emil städade sina rum själva och dammsög dom.Stolt mamma över duktiga killar:)

Badat har dom oxå gjort.

Så nu sitter jag i soffan med tända ljus i huset..men tyvärr så måste jag slita mig å gå ner å hänga sista tvätten för idag.




Kommentarer
Postat av: Mikaela

Det är så himla mysigt att läsa om er!
Du sköter allt och orkar med allt som ingen annan klarar!
Du är verkligen en inspirationskälla :)
Kram

2013-11-19 @ 17:14:19
URL: http://truedifference.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0