Tisdag

Eftersom Stefan jobbar eftermiddag så träffas vi knappt den här veckan , vi sover när han kommer hem och han sover när vi åker.

Idag kom fina Maria in en snabbis på jobbet innan hon skulle med tåget, kul å träffas även om de va för en kort stund :)

Innan jag skyndade mig hem idag så var jag in på biblioteket med en bok som grabbarna lånat på bokbussen i skolan, men som jag glömde skicka med till skolan idag.

Efter att ha hämtat barnen från fritids och förskolan så var de bara att åka hem och hjälpa grabbarna med läxor,laga mat,elda ,duscha.Så nu ligger alla i suna sängar och jag sitter i nyduschad i soffan och vilar mitt onda knä.

Japp drumel putt gjorde illa knät på jobbet då jag lyckades smälla upp dörren på de! Så hoppas att de är bättre i morrn,har tagit två alvedon nyss.

Hoppas din tisdag varit bra:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0