Buspalatset

I måndags så åkte twinsen och jag på busis för att träffa Maria och Junie.
Föer er som inte vet så träffades vi på neonatal när vi låg där, vi sa väl inte så mycket till varandra då, men vi tog upp kontakten sen när vi kommit hem.
De är så skönt att ha nån som inte bara säger att dom förstår utan faktiskt oxå GÖR DE! Sen har Juni oxå lite problem med att gå upp i vikt som Emil. Fadt hon växer isf på längden 😊 Men hon har att brås på oxå.

Iaf så var de kul att äntligen träffas igen barnen lekte och grabbarna fick presenter i efterskott. .Tack fina Maria ♡

Maria ska oxå sjunga i kyrkan på vårat bröllop! ! wiie längtar.
Jag har aldrig hört henne sjunga..så risken finns att jag kommer att gråta när jag hör henne i kyrkan.

De var en toppendag iaf och nu hoppas jag att de inte blir allt för lång tid tills nästa gång :)

Junie var ledssen när vi skulle åka hem så de blev inga kramar.
och när vi åkt en liten bit så säger Emil å nej nu fick inte junie nån kram.

go killen.

Kommentarer
Postat av: Maria

Men tack själva! Var en himla mysig dag! Haha, du kanske kommer gråta för att det låter illa! ;) Säg till om du vill höra en snutt innan, slipper ni få grisen i säcken! :p Kram

2014-04-11 @ 07:41:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0