jag vet

ja jag vet att jag varit dålig på att blogga!!
jag har tänkt inläggen i huvudet och dom har varit så bra...men inte skrivit ner dom i bloggen 😝

Vad händer då??
Blir nog inte att jag pluggar till hösten då jag inte hittar mitt betyg och de är försent att beställa ett nytt. skit oxå jag som var så taggad.

Träningen?
jo den går ok..dock inte så ofta som jag vill, men ryggen känns bra när jag tränar.
kul som fan är de iaf.

Bröllopet?
Jo de går framåt. Men mycket kvar att fixa, jag tänkte att allt skulle vara klart NU! men med en karl som är lite seg och med allt jobb och barn så hinner ja inte fixa allt själv oxh så blir jag vrång och skiter i sakerna då mannen inte tar tag i dom..så varför ska jag?!
Men jag måste väl ta tag i de om de ska bli någorlunda som jag vill ha de.

vad dom är kvar?
☆kläningen ska sys upp
☆skjortor till alla +byxor till barnen
och näsdukar.
☆Tyg till bord och stolar
☆brudbuketten och tärnornas
☆Skor till dom stora grabbarna
☆sminket
☆ Maten
☆ spriten
☆ in och ut låt till kyrkan osv
☆ Ringen
☆ Hindersprövningen

ja jag kan göra listan lång....men ni fattar grejen

Kommentarer
Postat av: Carro

Ååh, vad jag önskar att jag kunde hjälpa dig på nåt vis!! <3

2014-04-25 @ 06:42:51
URL: http://carroskottar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0