Deciliter, matsked , kopp, tugga

I morrn ska förskolan skriva upp allt som Max och Emil äter och dricker och hur mycket av allting i 3 dagar!
Läkarn och dietisten vill de.
Jag kommer göra lika och skriva upp allt som äts och dricks hemma, fast jag inte fått de som uppgift.
Men då blir de mer komplett från morgon till kväll, förskolan tar mitt på dagen och jag på morgon och kväll :)

De är lite krångligare än vad de verkar för de är inte bara att ok dom drack 1dl mjölk utan dom vill även veta vilken sorts mjölk! osv.

Vi har gjort de en gång förr hemma och de är så lätt att glömma bort att skriva upp lr glömma dom två korvarna som domnåt vid spisen innan maten var klar osv.

Så nu gäller de att ha huvudet på skaft;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0