HC

Efter en natt där Emil hostade konstant och fick svårt m att få luft.
vi fick sitta och sova med altan dörren öppen så de blev kallt inne och därmed bättre för Emil.

Så ringde jag hc och berättade som de var Hon skulle prata med bvc vilken hostmedicin som dom rekommenderade och så skulle hpn ringa upp.
Jag kände mig inte nöjd med de vilket hon nog hörde.
Hon ringde upp nästan direkt och sa "jag har inte pratat med bvc utan jag tycker nog att ni ska komma in så en doktor får lyssna på honom, problemet är att vi nästan inte har nå tider"
Så de var alltså där skon klämde? !
Tror nog hon tittade i Emils journal och inte vågade chansa.
Hon ringde upp mig kl 8.00 så hur kan alla tider på dagjouren va slut??
Dom som får en tid dagen efter behöver dom väl inte sätta på dagjouren!? utan dom kan väl få en tid till sin läkare?! lr!?

Å nu går Emil och säger att han vill åka till doktorn hela tiden..så min skrutt mår verkligen inte bra.

Kommentarer
Postat av: Marre

Usch stackars liten. Hoppas han blir frisk snart. krup hade Freja med när hon var liten. krya på er. <3

2014-02-18 @ 13:53:12
URL: http://mammamarre.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0