Inte som tänkt

Idag så skulle barnen till skola och dagis.
Men som förälder så vet vi att de blir inte alltid som man tänkt.
Efter att dom minsta hostat och inhalerat på natten.Men har i gen feber och var juh pigga dagen innan , så jag tänker att dom orkar gå på dagis.
Men Emil gråter och klagar på huvudvärk och vill inte åka till alla barna (som han säger)
Och de är inte likt honom så jag ringer dagis å säger att dom inte kommer och ist så hoppar vi in i bilen som redan är startad och åker till jobbet.
Grabbarna blir såklart överlyckliga och är överallt och busar, vilket jag känner att hmm dom hade ju kunnat gå på dagis iaf.
Men inget att göra åt nu, så vi gjorde matpaj, smoothie cesardressing mm innan dom kom och avlöste mig så jag kunde åka hem med mina vildar 😊

När vi kommer till bilen så ser jag att jag glömt och byta skor haha men struntade i att gå tillbaka.








Emil hemma i soffan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0