Kläning

I torsdags så åkte Marie och jag upp till sundsvall för att prova en brudkläning som jag lagt undan..provade den och några andra..men ingen som fick mig att bli extra glad, pirrig eller känna wow..

Tråkigt men sant.
Tror jag bara kommer och ta en kläning orkar inte hålla på å leta nå mer..är så less brudkläningar redan 😝
Ska ev upp på bröllops mässa, så jag går på den innan jag bestämmer mig.

Men förtutom de så är jag glad att de var jag som körde till sundsvall och i sundsvall 😜 Hatar och köra på ställen jag inte hittar..men de var ingen konst för Marie fick vara min mänskliga GPS 😂

Så då var de inga problem.

Dagen var rolig och de gör vi snart om igen 😊

På kvällen hade jag sett fram emot att krypa ner i soffan och se Revenge! !
Men pga os så var de fram flyttat till 22.30 ååå men jag hyrde en film 2 guns den var bra 😊 sen var de dax för Revenge. ..men de har blivit lite rörigt i den serien nu..lite för rörigt..


Kommentarer
Postat av: Marre

Tro mig du kommer och hitta en :)

2014-02-17 @ 14:43:49
URL: http://mammamarre.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0