Väntan!

På torsdag är de alltså äntligen dax att börja titta och prova kläningar!! wiie vad jag längtar!
Är ju dax att börja eftersom de kan var upp till 12 v leverans och så ska man oftast sy om dom sy ut eller in, sy upp måste juh jag göra osv..så man måste vara ute i god tid!

Eftersom mina tärnor inte kan följa med så tar jag med mig Marie ist :)

Nu får vi hoppas att jag gillar nån kläning oxå ...
För när jag suttit och kollat på alla möjliga sidor på nätet så har ingen direkt fallit mig i smaken 😞
Så känner lite press att jag måste sätta fart.
Dom har hängt undan en kläning åt mig som jag sett på nätet som varit ok tänkte jag måste juh börja nånstans 😛

Men en vit kläning vill jag ha iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0