Brudarna

I lördags tog jag xtåget till söderham och där bytte jag till buss mot edsbyn.
Väldigt smidigt faktiskt 2tim 35min tog de men de känndes inte så länge:)

Resan blev billigare oxå.
Xtåget till söderhamn fick jag åka gratis.
Då konduktören kom fram till mig precis när jag skulle kliva av, jag frågade faktiskt om jag hann betala men äh skit i de sa hon;)

Hoppade av bussen i Bollnäs för där hämtade Linda och pappa Sven upp mig. Skönt å slippa åka buss hela vägen:)

Vi åt lite lunch och sen var de dax att gå ner till Lina som väntar deras 3:e barn:)
Sen kom Emma och lille Leon och sen kom även Maria och Stefan å deras 3barn.
Så vi var 7 barn och 6 vuxna roligt.
Hade varit extra roligt om min barn oxå hade kunat vara med en stund.

Sen åkte barnen hem med pappor mormor morfar å allt va de var;)

Så satt vi kvar å pratade å hade roligt innan de var dax för oss att åka ner på byn och äta.
God mat och underbara vänner.

En väldigt härlig lördag måste jag säga:)

Å vi ska försöka ses snart igen:)










hehe trodde de va jag som hade dom andra bilderna oxå..men de hade jag inte.så ni får nöja er med dom här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0