Ebay

Igår för första gången i mitt liv så skickade jag efter från ebay!!

Så nu får vi se om jag får nå grejor eller om bankkortet blev tömt;)

Hade aldrig klarat de utan underbara Linda Keno Dyplin!!! (kommer inte ihåg om hon stava så..piinsamt)
Men iaf hon är en hejjare på ebay och duktig på å hitta rätt saker och billiga!!
Så nu äntligen har jag tagit tag i bröllopet ännu mer och skickat efter lite dekoration.
Ska även upp till ikea helst nyss å handla lite.
Måste även åka och prova å kolla på kläning snarast och Stefan har hittat en ring till mig som vi ska åka å kolla på nån dag.

Juh fortare jag är klar med allt ju skönare känns de juh å så kan jag fokusera på andra saker och finputsa ist; )

kan juh ta upp till 4v innan jag får sakerna från ebay så de är juh tur att man är ute i god tid:)
Skorna jag skickade efter tog ju oxå 2-4v så tur att man är ute i god tid för jag vet juh inte om jag kan ha skorna eller om grejorna räcker eller om jag blir nöjd med dom:)

Längtar som en tok tills allt kommer med posten:))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0