Överraskningsfest

11/1 hade jag fixat en överraskningsfest till Stefan eftersom han fyllde 40år!
De vart såå lyckat både han å alla som var där hade superkul 😁
Jag hade fixat med hjälp av några vänner lite buffe med bla sallad , potatisgratäng, älgkött, kyckling, sås och vitlöksbröd.
Till efterrätt blev de kladdkaka m grädde som jag hade bakat på morgonen, sa att jag bakade till jobbet 😜
vi var ca35st några hade blivit sjuka å några tackade nej.Men 35st är inte fy skam de inte 😌
Hermansson och rask spelade på scenen och dom var duktiga 😃

Skulle kuna skriva hur mycket som helst om festen..men bjuder på lite bilde ist 😊



Här spelade dom å en sån karl och drog upp Stefan på scenen.
Och eftersom dom sjunger att "ja ska ge allt vad jag har, till denna underbara karl, så han blir min för hela livet""
Så passade jag på att hoppa upp på scenen oxå 😚





en väldigt överraskad Stefan 😜















Vågar inte lägga in så mycket bilder då alla kanske inte vill va med 😝

En lyckad fest iaf och flera vill att jag ska fixa en till fest snart...men nu är de nån annans tur va 😉

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0