Trött.se

Så trött efter en sömnlös natt :( Kumde i te sov och när jag väl kände att nu somnar jag snart, då måsta Max gå på toa.sen kom Per 711gånger å va rädd för olika saker...Sista gången gick han i sömnen, säkert en blandning av feber å djupsömn;)

Så jag tog kudde å täcke å gick ner och la mig skavfötters med Per. Då lugnade han ner sig å somna skönt.
Meeen inte jag...suck.

Ja jag kommer förhoppningsvis somna fort ikväll ist ;)

Jag var även upp kl 05.00 o h grattade Stefan innan han for till jobbet då jag ändå var vaken;)

Idag är alltså första dan på skolan för grabbarna, men bara Pontus ska gå då Per har feber:/ han studssade upp direkt i morse när jag väckte honom 😊 duktig kille 😊
Han somnar nog oxå skönt ikväll 😉

Hoppas ni får en skön torsdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0