Födelsedag

Igår firade vi tvillingarnas födelsedag.
Dom fick massa paket och dom vart så nöjda.
Dom valde även själva vad för tårtor dom ville ha fyllning och gubbe utan på.
Tårtorna är gjorda på www.tarterian.se i söderhamn. Dom finns även på fb Helena och Mikaelas tårtor...tror jag dom heter där! Två duktiga tjerjor som öppnat eget.

Mitt i kalaset så var de även dags för Per att åka på innebandy, så jag skjutsade in honom. Och Pers farbror thomas hämtade honom då han ändå var på väg till oss för att gratta grabbarna :)

Mitt i all tårta så blev de ingen matlagning så Max och Emil fick bestämma mat och dom valde kinamat...yeea:)
Stefan åkte in och hämtade de så vi kunde mumsa hemma:)









spelade lite memory (jake och piraterna) som dom fick i present, medans vi väntade på maten:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0