irriterad

Dom har tappat bort Pontus 1gång på fritids och en gång så åkte han buss hem fast han skulle va på fritids.
Så han har inte varit på fritids på ett tag utan han har fått åkt hem själv och med storebror.
Funkar jättebra fast han bara är 7år (fyller 8 i år)

Men nu när de är lov och dom skulle göra roliga saker bla bada bowla och åka skridskor. Så frågade jag Pontus om han ville gå och de ville han :)

När jag idag hämtar Pontus så kommer fröken (hon som gjort båda missarna) och frågar om vi anmält att Pontus ska va på fritids? ! Jag fattar ingenting!? Klart jag ringt och lämnat tider!
Fröken- Nej men sist ni var här så sa ni upp platsen.
Jag- Nej de har vi inte gjort, och jag betalar fortfarande iaf.
F-jaha ja men då så , jag har ingen koll på de .

Alltså varför sa hon så då?? varför ens fråga de när vi är där ?? om hon inte har koll på de och de inte är hennes uppgift?

Å gillar inte den människan.
Så ja jag vart irriterad. .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0