Jobb

Igår var de en jämn ström av folk.
Fullt upp helatiden och vid 14.45 hittade vi en lucka och kunde äta lunch i 15min sen var de fart igen:) kul men de känndes i mina ben att jag stått från 8.30-18-30..
Så när jag kom hem åt jag tog alvedon för de värkte som fan i benen och så la jag mig i ett skumbad.

Å härligt tänker ni?! ja dom första 5 min sen kom Max in och sniffa som en hund bokstavligen. å så fick han syn på mig i badet.och de tog inte många sekunder innan han klätt av sig å var i.
Så jag tog fram lite leksaker ist.
Sen kom Emil och sa jag hittade inte er trodde ni hade åkt till buspalatset. haha gullunge.
Han klädde oxå av sig å hoppade i:)

Så de som skulle blivit ett skönt skumbad blev en rolig badstund med mina älsklingar ♡

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0