Arg?!

Känner mig
*stressad
*arg
*irriterad
*sviken
*less

Varför?
Av olika anledningar och de här gör att jag har nära till att explodera direkt!!

De dyker upp grej på grej så jag har väldigt nära att riva ifrån starkt!
Nån snackade skit =fick en dos av mig
=Har inte sett röken av henne

Dagis jävlas å vill låta grabbarna på 4år sova fast dom inte sovit på 1år = Stt jag pratat försvarat och förklarat 3 gånger!! inte ok = att igår så fick dom rn Ewa dos =att dom fick nära till gråt.

Vänner/släkt jag trodde skulle finnas där lite extra nu när de är dax för bröllop. ..verkar inte bry sig ett skit!?

å så håller de på så jag ligger och kokar under locket helatiden inte kul..men å andra sidan så ska folk inte tro att dom kan göra som dom vill för då muckar dom med helt fel person å de borde vissa veta vid de här laget!


Nu har min blivande sagt att han lämnar på förskolan på morgonen så jag slipper de iaf....men lite orolig är jag att släppa kontrollen där...men såklart har jag sagt åt honom å inte ge vika 😜😝😅👍

Hoppas iaf att ni får en skön tisdag :)

kram på er alla och tänk på att ni alla är unika och har lika värde!

Kommentarer
Postat av: Caroline Mill

Jag är ledsen för det med sovningen...

Alla dagar är inte solig, hoppas du vaknar imorgon och får känna allt tvärtemot istället :):) Du är unik! Och bröllopet kommer bli fantastiskt, lovar dig! Kram

2014-05-06 @ 10:42:19
Postat av: Caroline Mill

Jag är ledsen för det med sovningen...

Alla dagar är inte solig, hoppas du vaknar imorgon och får känna allt tvärtemot istället :):) Du är unik! Och bröllopet kommer bli fantastiskt, lovar dig! Kram

2014-05-06 @ 10:42:38
Postat av: Caroline Mill

Ja men det förstår jag :( ...
Men jag gillar dig iaf! Kraaam!

2014-05-06 @ 20:01:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0