hmm

Har hänt så mycket som jag tänkt blogga om...men de har inte blivit av.
Osa datumet till bröllopet var i går så nu är de klart iaf.Nu vet vi hur många som kommer :) +Att vi fick en extra :) roligt.

Kläningen är hemma så nu ska vi bara sy upp den.

Igår var Stefan och jag och provsmaka fyllningar till tårtan..och vi var överens rätt fort :)

Men de var en massa frågor om hur vi ville ha blommorna vilka blommor vilka färger modell osv..saker man inte tänkt på.

Men jag känner mig så trygg med dom som ska göra tårtan så dom fick en del fria händer 😊

Igår kväll åkte Carro och jag in å solade...måste juh få lite färg på mig.
Jobbar juh hela sommaren och man vet juh inte vad vi får för väder 😝

nä nu är de dax å väcka lite barn.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0