Måndag

Vid frukosten i morse så hörde jag att Max hade skällhosta..
Å han hostade lite i går kväll oxå.
Men dom va pigga så dom fick åka till dagis och jag for till jobbet.
När jobbar dan är slut så plockar jag upp kaj vi åker och handlar lite å sen hem till mig där han ska kolla på datan som krånglar

Hemma möts jag av en liten klen Max som säger att han har ont i huvudet (stefan hämtade dom på dagis)
jag annar direkt att han har feber. ..tar tempen som visar 38.0.

våran lilla sjukling.
Och när de är läggdags så visar tempen 38.8 så han får alvedon då han fortfarande klagar på huvudet och så inhalerar vi.

skjutsade hem kaj som fick med sig två datorer hem så vi får väl se om han får nån ordning på dom.
och jag lånade med en liten projektor som jag ska prova.

I morrn blir de vab och tandläkarn med per
kram

Kommentarer
Postat av: Caroline Mill

Tack! Ja jag hoppas att jag kommer iväg iaf! En resa till hösten är högsta önskan :D Precis!
Hälsa grabbarna att krya på sig :) kram på er!

2014-05-13 @ 16:46:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0