Tisdag

Idag lämnade Stefan dom minsta och jag åkte till jobbet.
Har en A med oss på jobbet som vi ska lära upp och de tar på krafterna mer än man trodde.
Hämta kidz träffa barnens morfar mormor sen vidare hem till ett hus fullt med ungar, lagamat mysa gosa diska dusch packa väskor och i säng..

Ja jag glömde bort läxorna med barnen då jag fick massa tråkiga sms och jag blev irriterad och vet faktiskt inte hur de här bröllopet blir..

Så ikväll blir de en tidig kväll.
ska nog köpa en säck och hänga i taket som jag kan sparka och slå på!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du får ta ut krafterna imorgon i gymmet ;)

2014-05-07 @ 11:20:58
Postat av: Carro

De var jag som skrev den anonyma kommentaren :p

2014-05-07 @ 11:21:46
URL: http://carroskottar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0