Torsdag

Igår var jag på gymmet med Carro, kul och ha sällskap.😊
Hade de inte varit för henne så hade jag inte gjort plankan, löve her for that 😊👍
Sen var de väldigt lugnt på gymmet i går och eftersom vi var två så vågade vi testa
lite fler grejor på gymmet! 😊
Skönt var de iaf skulle vilja göra de varje dag men med våra jobb å 4 barn så får vi inte ihop de riktigt.

Efter gymmet drog jag till stan åt lunch köpte paket eftersom Pontus ska på kalas på lördag.

och så var jag till tandläkaren trots 590kr fattigare så måste jag dit igen då en lagning släppt och de verkar som att de håller på att bli ett nytt hål under...suck.

Eftersom våran vattenpump gått sönder sen onsdags kväll så hade vi inte vatten heller så jag fick köpa med kinamat hem och lite micromat å sånt.
Men på torsdags kvällen fick Stefan igång den (bytte ut den) så jädrar vad vi kommer tvätta och spola vatten i helgen 😜


Kommentarer
Postat av: Carro

Nu kör vi hårt nästa vecka också ;) då klarar vi 3x 1min ;)

2014-05-09 @ 13:11:48
URL: http://carroskottar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0