Utvecklingssamtal

I morse när jag lämnade twinsen så hade vi utvs.
De gick bra dom skötte sig och var duktiga killar 😊👍
Vi tog även upp de här med sovningen som vi tjafsat om hit å dit.
Nu ska de väl ändå va klart en gång för alla!
Sen kom vi in på sjukhus osv och jag skulle berätta om en gång när vi blev inlagd med grabbarna när dom hade lunginflammation.
Å jag börjar gråta!! Alla kännslor kom tillbax och jag såg bilder framför mig..
å typiskt. Men jag samlade mig och åkte vidare till jobbet!

Parkerar på Åhléns och där hittar jag ett kontokort i automaten.
tar de med mig och kollar upp namnet på fb.
Hon svarar direkt och hon har letat förtvivlad. .Hon vart så glad när hon fick tillbax de 😊

Kommentarer
Postat av: Caroline Mill

<3

2014-05-21 @ 22:25:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0