Svar

linda - Mamma till Felicia & Milian om 1/4:
Jag vet precis vad du menar med att känna sig trygg o lugn nere i uppsala.. de är riktig läkarvård där nere, dom vet vad dom håller på med. dom 3 timmar i hudik innan milian flögs ner till uppsala va jag helt förstörd och jätte orolig, men så fort helikoptern kom från uppsala med deras läkare så landade ett lugn hos mig. och där nere kände man en bättre känsla än här i hudik...de tråkiga va att man va så långt i från nära o kära... saknade Felicia massor. men i efterhand va det de bästa som kunde hända :)

Jag hoppas verkligen att era pojkar piggnar på sig snart och att dom vet vad dom håller på med på sjukhuset! dom e JÄTTE söta :D Många kramar från oss!
IP: 213.112.207.219


Tack Linda för dina varma ord:)
Ja du om nån vet ju vad jag går igenom!!
var in idag till grabbarna med hopp om att jag skulle känna mig tryggare.men nej de hände en del grejer som inte gjorde mig ett dugg tryggare:(

kram

Kommentarer
Postat av: linda - Mamma till Felicia & Milian

Usch jag lider med dej och familjen Ewa. :(

Jag håller alla fingrar å tår jag har för att allt ska gå bra! jag har tyvärr inget förtroende för hudiksvalls sjukhus. dom 3 timmar milian låg här i hudik innan han flögs iväg. sprang personalen runt o visste inte alls vad dom skulle göra.. dom tjafsade och alla tyckte olika. och läkarn sa typ inget, hon som borde ha koll på läget :S dom kunde inte ens sätta en nål på honom, så dom stack sönder honom totalt. men läkaren som kom från uppsala plöjde in och satt den kateter i naveln på honom som dom kunde ta prover i från.. och vad tog de då, typ 5 minuter så va de klart. och resten stod o gapade typ..

Men de finns helt klart dom som e duktiga i hudik oxå. och jag hoppas att ni får hjälp utav dom! Tänker på er varje dag ska du veta!

Massa kramar från mig o barnen <3

2010-04-03 @ 21:48:28
URL: http://krantzBylund.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0